Choreografka, tancerka, performerka, absolwentka Mazowieckiej Akademii Teatru i Tańca w Warszawie, członkini zespołu Hertz Haus, właścicielka Zakładu Kulturalnego w Gdańsku.
Jej pierwsze doświadczenia taneczne związane były z tańcem towarzyskim - pod opieką Bartłomieja Szarżanowicza brała udział w licznych turniejach tańców latynoamerykańskich oraz standardowych. Później została członkiem zespołu Ełckiego Teatru Tańca prowadzonego przez Piotra i Magdalenę Witaszczyk, gdzie poznawała takie techniki jak: modern jazz, broadway jazz, modern jazz underground, współczesny, funky jazz oraz stylizacje tańca towarzyskiego i charakterystycznego. Zagrała tam w takich spektaklach jak: „Topicha”, „Podróż sentymentalna”, „Musicale, musicale”, „West side story”. Od 2012 do 2019 roku była ściśle związana z Teatrem Znak w Gdańsku, gdzie zagrała w takich spektaklach jak: „Matka Joanna od Aniołów”, „Odyseja”, „Fracaso”, „Ptaki Arystofanesa”, „Pan Twardowski”. W tym czasie warsztatowo szkoliła się m.in. u takich osób jak: Rick Odums, Thierry Vergier, Stacy Boeddecker, Eric Bacon, Partycja Rotondaro, Sylwia Hefczyńska-Lewandowska, Leszek Bzdyl, Paulina Wycichowska, Wojciech Michno, Iwona Olszowska, Witold Jurewicz, Natalia Iwaniec , Karolina Kroczak, Wojciech Warszawski, Aneta Bułka i inni. W 2017 roku wyjechała na summerintensiveworkshops do Portugalii, gdzie miała przyjemność pracować z takimi pedagogami jak: Rakesh Sukesh, Inaki Azpillaga, Chloe Beillevaire, Dymitry Szypura, Peter Jasko, Mate Meszaros, Jos Baker, Isael Cruz Mata, Ted Stoffer, Ricardo Ambrozio, Tomistav English, Manuel Ronda, Luke Jessop. Do tej pory wyreżyserowała trzy autorskie spektakle: „Larwy”, „My_szy”, „Portrety beznadziejne” (nagroda za najlepszy spektakl FestiwaluAlternatywnych Teatrów Tańca Otwórz Oczy, również pierwsza nagroda oraz wyróżnienie za najlepszą kreację sceniczną) oraz jest współtwórcą, a także tancerką w spektaklu Her(t)z. W 2018 roku ukończyła z wyróżnieniem Mazowiecką Akademię Teatru i Tańca w Warszawie, miała możliwość uczyć się m.in. u : Piotra Galińskiego (metodyka nauczania), Anny Wielogórskiej (technika tańca Jazzowego), Hanny Chojnackiej (kompozycja), Mileny Jurczyk (taniec klasyczny), Katarzyny Skawińskiej (modern i technika Marthy Graham) , Jana Łosakiewicza (Polskie Tańce Narodowe). W roku 2018 zatańczyła również gościnnie z Teatrem Kino Variatino w spektaklu „Revoco” reżyserii Anny Haracz. Przez 7 lat uczyła w Gdańskiej Szkole Artystycznej techniki tańca współczesnego, jazzowego oraz teatru tańca. Z dziećmi i młodzieżą stworzyła pełnometrażowe spektakle opierające się na powyższych technikach: „On ma wielkie oczy”, „Tak jak tata”, „infiltracja”, „Przesilenie”, "mar_TWOŻYWO". Od 2018 r. współtworzy zespół Hertz Haus w składzie: Magdalena Kowala, Natalia Murawska, Joanna Woźna i Anna Zglenicka. Tancerki tworzą własną estetykę, korzystając z tańca współczesnego, fizycznego, a także z improwizacji i działań performatywnych i dążą tym samym do stworzenia własnego języka ruchu. Obecną siedzibą zespołu jest Zakład Kulturalny w Gdańsku, założony przez jego właścicielkę, Natalię Murawską, który jest miejscem inicjatyw artystycznych z różnych dziedzin sztuki. W 2019 roku tancerki założyły stowarzyszenie Córy Kultury, którego misją jest przybliżanie myśli tanecznej wielu odbiorcom, tworzenie repertuaru oraz programu artystyczno-edukacyjnego. Produkcje zespołu, które współtworzy: